تبلت شیلد 2 انویدیا مجهز به پردازنده تگرا X1 به زودی معرفی می‌شود

امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

لینک های سایت
Links

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood

این که انویدیا در حال کار بر روی نسخه جدیدی از تبلت شیلد خود است، چندان تعجب‌‌آور نیست. تبلیت شیلد انویدیا یکی از جالب‌ترین محصولاتی بود که انویدیا در سال 2014 به بازار عرضه کرد. اگر چه هنوز از عرضه این محصول به بازار یک سال هم نمی‌گذرد ولی به نظر می‌رسد انویدیا قصد دارد تا نسخه بعدی این تبلت را طی ماه‌های آینده به بازار عرضه کند.

 

مهم‌ترین ویژگی مدل بعدی تبلت شیلد، استفاده از پردازنده تگرا X1 در آن خواهد بود. پردازنده‌ای که به تازگی معرفی شده و انویدیا مدعی شده که قوی‌ترین پردازنده موبایلی است که تا به حال به بازار معرفی شده است. چیپ تگرا X1 انویدیا از هشت هسته‌ی پردازشی مبتنی بر معماری 64 بیتی بهره می‌برد. این چیپ دارای پردازشگر گرافیکی مکسول با 256 هسته است و از دایرکت ایکس 12، OpenGL ES 3.1 و AEP پشتیبانی می‌کند. همچنین تگرا ایکس 1 اولین پردازشگر موبایل انویدیا است که از جدیدترین فناوری انویدیا یعنی معماری پردازشگر گرافیکی مَکسوِل بهره می‌برد. این در حالی است که حتی پردازشگر تگرا K1 که پیش از این در تبلت شیلد انویدیا مورد استفاده قرار گرفته بود، قدرت پردازشی بسیار بالایی داشت بطور‌ی که هنوز هم تبلت شیلد انویدیا یکی از قوی‌ترین تبلت‌های اندرویدی بازار است. با این حال تگرا ایکس وان شاهد بهبودهای زیادی در عملکرد نسبت به تگرا K1 بوده و قدرت پردازش گرافیکی آن 40 درصد قوی‌تر از تگرا K1 است. بنابراین زمانی که تبلت شیلد 2 انویدیا به بازار عرضه شود، می‌تواند عنوان قوی‌ترین تبلت اندرویدی در حوزه بازی را از آن خود کند.

 

در مورد سایر مشخصات فنی این تبلت اطلاعاتی منتشر نشده ولی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نمایشگر تبلت شیلد 2 از نظر اندازه برابر یا کمی بزرگ‌تر از شیلد فعلی باشد و البته ممکن است شاهد تغییراتی در کنترلر این تبلت اندرویدی باشیم. تحلیل‌گران معتقدند که شیلد 2 از LTE پشتیبانی می‌کند و البته اندروید 5.0 نیز برای آن در دسترس است چرا که تبلت شیلد انویدیا جزو اولین تبلت‌های اندرویدی بود که بروزرسانی اندروید آب‌نبات چوبی را دریافت کرد.

 

 احتمال این امر وجود دارد که انویدیا در جریان کنفرانس فناوری پردازشگر گرافیکی که قرار است 26 اسفند برگزار شود، نسل دوم تبلت شیلد خود را معرفی کند.


مطالب مرتبط
شاید به این مطالب هم نیاز داشته باشید !
نظرات
نظرات مرتبط با این پست
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
گوگل امروز : 4
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 2644
بازدید ماه : 13639
بازدید سال : 36857
بازدید کل : 381278
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes